ترفندهای یادگیری ترفندهای یادگیری .

ترفندهای یادگیری

آموزش نکات مفید در ویندوز 10

Near Share

اشتراک گذاری نزدیک به اشتراک گذاری فایل ها و URL ها با رایانه های شخصی محلی را آسان می کند و نیاز به درایوهای فلش یا برنامه های چت را برای ارسال چیزی نادیده می گیرد. اگر رابط اشتراک گذاری را در Microsoft Edge یا File Explorer باز کنید، رایانه های شخصی با Nearby Sharing را می بینید که به عنوان یک گزینه ظاهر می شوند. هنگامی که چیزی ارسال می شود، گیرندگان یک اعلان پاپ آپ دریافت می کنند. به آن به عنوان جایگزینی برای Airdrop اپل فکر کنید، هرچند بدون هیچ پشتیبانی تلفن همراه. فعال سازی تم تیره  نرم افزار در اندروید ۱۰

 

برای استفاده از Near Share، رایانه شما نیاز به کارکردن بلوتوث و Wi-Fi دارد و قبل از اینکه بتوانید از آن استفاده کنید، باید گزینه Nearby Sharing را در تنظیمات فعال کنید. سرعت انتقال در آزمایش‌های ما بسیار آهسته و شبیه بلوتوث بود، بنابراین ممکن است همچنان بخواهید برای ارسال فایل‌های بزرگ به ابزارهای جایگزین متوسل شوید. مایکروسافت می گوید این ویژگی به طور خودکار بسته به آنچه در دسترس است و سرعت بیشتری دارد، استفاده از Wi-Fi یا بلوتوث را انتخاب می کند.

حفاظت از باج افزار

باج افزار یک مشکل رو به رشد (و لعنتی بد) است. رایانه‌های شخصی را آلوده می‌کند، فایل‌های شما را رمزگذاری می‌کند، و همه چیز را تا زمانی که باج بپردازید، گروگان نگه می‌دارد—از این رو نام آن است. بهترین دفاع در برابر باج‌افزار، پشتیبان‌گیری مکرر و نرم‌افزار امنیتی قوی است، اما ویندوز 10 اکنون شامل حفاظت اولیه در سیستم عامل شما می‌شود.

 

دسترسی به پوشه کنترل شده "از فایل ها و پوشه های شما در برابر تغییرات غیرمجاز توسط برنامه های غیر دوستانه محافظت می کند.بهترین فیلم های جنگی

 

" اسناد، تصاویر، فیلم‌ها و پوشه‌های دسک‌تاپ شما به‌طور پیش‌فرض محافظت می‌شوند، اگرچه می‌توانید پوشه‌های دیگر را به‌طور دستی مسدود کنید یا نرم‌افزار مورد اعتماد را در لیست سفید برای دسترسی به اطلاعات قفل‌شده خود مسدود کنید. می‌توانید با باز کردن برنامه امنیتی ویندوز (ویندوز دیفندر سابق)، به تب حفاظت از ویروس و تهدید، و کلیک روی پیوند «مدیریت حفاظت باج‌افزار» در پایین، دسترسی به پوشه‌های کنترل‌شده را تغییر دهید.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۳۲:۵۴ توسط:مریم موضوع: نظرات (0)