ترفندهای یادگیری ترفندهای یادگیری .

ترفندهای یادگیری

۴ نکته برای بهبود مهارت های گرامر

۱. تمرین کنید

منابع بسیار عالی، چه به صورت آنلاین و چه به صورت چاپی، وجود دارد که به بهبود مهارت های دستور زبان شما کمک می کند. یک جستجوی سریع در اینترنت، تعداد زیادی از وب سایت ها را نشان می دهد که بازی ها و تمرین های گرامر را ارائه می دهند. اگر می‌دانید که گرامر حوزه‌ای است که با آن مبارزه می‌کنید، هر روز چند دقیقه را برای تکمیل تمرین‌های گرامر اختصاص دهید. حتی انجام چند تست تمرینی انگلیسی در هر سطحی می تواند به شما در بهبود مهارت های گرامر کمک کند.1.        افعال جداشدنی در انگلیسی

 

۲. به دیگران گوش دهید

وقتی مربیان، کارکنان آزمایشگاه نوشتن، یا معلمان نویسندگی به شما بازخورد می دهند، به آنها گوش دهید! دریابید که آیا با هر موضوعی مشکلی دارید یا خیر. به عنوان مثال، آیا اغلب در مورد جملات اجرا شده بازخورد دریافت می کنید یا با توافق فاعل و فعل مشکل دارید؟ اگر چنین است، مطمئن شوید که وقتی تکالیف خود را تصحیح می کنید، به آن جزئیات توجه ویژه ای داشته باشید. حتی ممکن است عاقلانه باشد که چک لیست شخصی خود را از مواردی ایجاد کنید که در نوشته خود از آنها آگاه باشید.

۳. تصحیح… با صدای بلند

گاهی اوقات وقتی قطعاتی را که نوشته‌ایم دوباره می‌خوانیم، مغزمان شکاف‌های اطلاعات از دست رفته را پر می‌کند. ما همیشه هنگام تصحیح اشتباهات خودمان را نمی‌فهمیم. خواندن مطالبی که با صدای بلند نوشته اید، ترجیحاً برای شخص دیگری، روشی کارآمد برای ارزیابی اینکه آیا از گرامر درست استفاده کرده اید یا نه. اگر مطالب را با صدای بلند بخوانید، بیشتر متوجه اشتباهات خود خواهید شد، نه در ذهن خود.

۴. بنویسید

همانطور که به خواندن بسیار کمک می کند، نوشتن بیشتر نیز برای شما مفید خواهد بود. هر چه بیشتر نوشتن را با گرامر مناسب تمرین کنید، طبیعتاً بیشتر به سراغ شما می آید. اینها نکات عالی برای کمک به شما در نوشتن مقاله دانشگاهی هستند.روت کردن اندروید خوب است یا بد؟

دانش آموزان در هر سنی می توانند از برداشتن گام های اضافی برای تقویت گرامر خود بهره مند شوند. از روش های فوق به طور مرتب استفاده کنید تا مهارت های دستور زبان خود را تا حد زیادی بهبود بخشید.

 

 

 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۲۹:۵۴ توسط:مریم موضوع: نظرات (0)