ترفندهاي يادگيري ترفندهاي يادگيري .

ترفندهاي يادگيري

۳ برنامه رايگان و مفيد براي اندرويد

 Feedly .۱

Feedly يكي از بهترين برنامه هاي اندرويد است. همه اطلاعات و اخبار را براي شما در يك مكان منظم سازماندهي مي كند. مجلات آنلاين، وبلاگ ها، كانال هاي يوتيوب، و بيش از 40 ميليون فيد در اين برنامه رايگان RSS Reader در دسترس هستند.كنترل تلويزيون اندرويد

 

بسياري از متخصصان از آن براي جلوتر ماندن از بازار استفاده مي كنند زيرا به تجزيه و تحليل رقبا و روندها كمك مي كند. Feedly توسط RSS ارائه مي شود و با فيس بوك، توييتر، Evernote Pinterest، LinkedIn و غيره ادغام مي شود تا بتوانيد به راحتي داستان ها را با شبكه ها و هم تيمي ها به اشتراك بگذاريد. ما هميشه RSS خوان ها را ترجيح مي دهيم، اما مي توانيد بهترين برنامه خبري اندرويد را نيز بررسي كنيد.

نصب برنامه: بيش از 5 ميليون

امتياز فروشگاه گوگل پلي: 4.2

LastPass .۲

LastPass يك مدير رمز عبور غني از ويژگي ها و صندوق خصوصي است كه مي تواند رمز عبور و اطلاعات شخصي شما را ايمن نگه دارد. قابليت تكميل خودكار ورود به سيستم در مرورگرها و برنامه ها را دارد و مي تواند بلافاصله پسوردهاي جديد و ايمن ايجاد كند.

مي توانيد به جاي به خاطر سپردن يك دوجين رمز عبور، با يك رمز وارد شويد. همچنين مي‌توانيد گذرواژه‌ها و داده‌هاي خود را در همه دستگاه‌هايتان همگام‌سازي كنيد. در پلتفرم هاي متعدد بصري و سريع است.

نصب برنامه: بيش از 5 ميليون

امتياز فروشگاه گوگل پلي: 4.3

 Tiny Scanner .۳

Tiny Scanner يك برنامه اسكنر است كه مي تواند اسناد را اسكن كرده و آنها را به عنوان فايل هاي تصويري يا PDF ذخيره كند. مي توانيد فايل هاي اسكن شده را نامگذاري و سازماندهي كنيد و آنها را از طريق ايميل به اشتراك بگذاريد، آنها را در DropBox، Google Drive و غيره ذخيره كنيد.ساخت يويو

 

داراي بسياري از ويژگي‌هاي اسكنر مانند اسكن رنگي، سياه و سفيد و سياه و سفيد، حذف لبه صفحه، تنظيم اندازه صفحه، مرتب‌سازي اسكن‌ها بر اساس تاريخ و زمان و غيره است. يك رمز عبور

نصب برنامه: بيش از 10 ميليون

 

امتياز فروشگاه گوگل پلي: 4.8


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۴۱:۱۸ توسط:مريم موضوع: نظرات (0)

آموزش نكات مفيد در ويندوز 10

Near Share

اشتراك گذاري نزديك به اشتراك گذاري فايل ها و URL ها با رايانه هاي شخصي محلي را آسان مي كند و نياز به درايوهاي فلش يا برنامه هاي چت را براي ارسال چيزي ناديده مي گيرد. اگر رابط اشتراك گذاري را در Microsoft Edge يا File Explorer باز كنيد، رايانه هاي شخصي با Nearby Sharing را مي بينيد كه به عنوان يك گزينه ظاهر مي شوند. هنگامي كه چيزي ارسال مي شود، گيرندگان يك اعلان پاپ آپ دريافت مي كنند. به آن به عنوان جايگزيني براي Airdrop اپل فكر كنيد، هرچند بدون هيچ پشتيباني تلفن همراه. فعال سازي تم تيره  نرم افزار در اندرويد ۱۰

 

براي استفاده از Near Share، رايانه شما نياز به كاركردن بلوتوث و Wi-Fi دارد و قبل از اينكه بتوانيد از آن استفاده كنيد، بايد گزينه Nearby Sharing را در تنظيمات فعال كنيد. سرعت انتقال در آزمايش‌هاي ما بسيار آهسته و شبيه بلوتوث بود، بنابراين ممكن است همچنان بخواهيد براي ارسال فايل‌هاي بزرگ به ابزارهاي جايگزين متوسل شويد. مايكروسافت مي گويد اين ويژگي به طور خودكار بسته به آنچه در دسترس است و سرعت بيشتري دارد، استفاده از Wi-Fi يا بلوتوث را انتخاب مي كند.

حفاظت از باج افزار

باج افزار يك مشكل رو به رشد (و لعنتي بد) است. رايانه‌هاي شخصي را آلوده مي‌كند، فايل‌هاي شما را رمزگذاري مي‌كند، و همه چيز را تا زماني كه باج بپردازيد، گروگان نگه مي‌دارد—از اين رو نام آن است. بهترين دفاع در برابر باج‌افزار، پشتيبان‌گيري مكرر و نرم‌افزار امنيتي قوي است، اما ويندوز 10 اكنون شامل حفاظت اوليه در سيستم عامل شما مي‌شود.

 

دسترسي به پوشه كنترل شده "از فايل ها و پوشه هاي شما در برابر تغييرات غيرمجاز توسط برنامه هاي غير دوستانه محافظت مي كند.بهترين فيلم هاي جنگي

 

" اسناد، تصاوير، فيلم‌ها و پوشه‌هاي دسك‌تاپ شما به‌طور پيش‌فرض محافظت مي‌شوند، اگرچه مي‌توانيد پوشه‌هاي ديگر را به‌طور دستي مسدود كنيد يا نرم‌افزار مورد اعتماد را در ليست سفيد براي دسترسي به اطلاعات قفل‌شده خود مسدود كنيد. مي‌توانيد با باز كردن برنامه امنيتي ويندوز (ويندوز ديفندر سابق)، به تب حفاظت از ويروس و تهديد، و كليك روي پيوند «مديريت حفاظت باج‌افزار» در پايين، دسترسي به پوشه‌هاي كنترل‌شده را تغيير دهيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۳۲:۵۴ توسط:مريم موضوع: نظرات (0)

۴ نكته براي بهبود مهارت هاي گرامر

۱. تمرين كنيد

منابع بسيار عالي، چه به صورت آنلاين و چه به صورت چاپي، وجود دارد كه به بهبود مهارت هاي دستور زبان شما كمك مي كند. يك جستجوي سريع در اينترنت، تعداد زيادي از وب سايت ها را نشان مي دهد كه بازي ها و تمرين هاي گرامر را ارائه مي دهند. اگر مي‌دانيد كه گرامر حوزه‌اي است كه با آن مبارزه مي‌كنيد، هر روز چند دقيقه را براي تكميل تمرين‌هاي گرامر اختصاص دهيد. حتي انجام چند تست تمريني انگليسي در هر سطحي مي تواند به شما در بهبود مهارت هاي گرامر كمك كند.1.        افعال جداشدني در انگليسي

 

۲. به ديگران گوش دهيد

وقتي مربيان، كاركنان آزمايشگاه نوشتن، يا معلمان نويسندگي به شما بازخورد مي دهند، به آنها گوش دهيد! دريابيد كه آيا با هر موضوعي مشكلي داريد يا خير. به عنوان مثال، آيا اغلب در مورد جملات اجرا شده بازخورد دريافت مي كنيد يا با توافق فاعل و فعل مشكل داريد؟ اگر چنين است، مطمئن شويد كه وقتي تكاليف خود را تصحيح مي كنيد، به آن جزئيات توجه ويژه اي داشته باشيد. حتي ممكن است عاقلانه باشد كه چك ليست شخصي خود را از مواردي ايجاد كنيد كه در نوشته خود از آنها آگاه باشيد.

۳. تصحيح… با صداي بلند

گاهي اوقات وقتي قطعاتي را كه نوشته‌ايم دوباره مي‌خوانيم، مغزمان شكاف‌هاي اطلاعات از دست رفته را پر مي‌كند. ما هميشه هنگام تصحيح اشتباهات خودمان را نمي‌فهميم. خواندن مطالبي كه با صداي بلند نوشته ايد، ترجيحاً براي شخص ديگري، روشي كارآمد براي ارزيابي اينكه آيا از گرامر درست استفاده كرده ايد يا نه. اگر مطالب را با صداي بلند بخوانيد، بيشتر متوجه اشتباهات خود خواهيد شد، نه در ذهن خود.

۴. بنويسيد

همانطور كه به خواندن بسيار كمك مي كند، نوشتن بيشتر نيز براي شما مفيد خواهد بود. هر چه بيشتر نوشتن را با گرامر مناسب تمرين كنيد، طبيعتاً بيشتر به سراغ شما مي آيد. اينها نكات عالي براي كمك به شما در نوشتن مقاله دانشگاهي هستند.روت كردن اندرويد خوب است يا بد؟

دانش آموزان در هر سني مي توانند از برداشتن گام هاي اضافي براي تقويت گرامر خود بهره مند شوند. از روش هاي فوق به طور مرتب استفاده كنيد تا مهارت هاي دستور زبان خود را تا حد زيادي بهبود بخشيد.

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۲۹:۵۴ توسط:مريم موضوع: نظرات (0)

انتقال برنامه ها از اندرويد به آيفون

عكس ها، فيلم ها و موسيقي هاي متحرك

تهيه نسخه پشتيبان از خاطرات ارزشمندتان امري حياتي است. قبل از ادامه، نگاهي به راهنماي ما در مورد نحوه پشتيبان‌گيري، افزايش سرعت و تميز كردن دستگاه Android خود بيندازيد. به طور كلي، شما نيازي به انتقال دستي فايل‌ها از Android به iOS نداريد، مگر اينكه مواردي باشند كه در پوشه دانلودها ذخيره كرده‌ايد. همه موسيقي، فيلم‌ها، نمايش‌هاي تلويزيوني، كتاب‌هاي الكترونيكي و غيره كه از طريق فروشگاه Play خريداري كرده‌ايد، از طريق برنامه‌هاي Google براي iOS در دسترس هستند — حتي مي‌توانيد اين موارد را براي استفاده آفلاين دانلود كنيد. شما نيازي به صادرات و وارد كردن رسانه نداريد، مگر اينكه بخواهيد به طور كلي Google را رها كنيد.ايفون بخريم يا نه

در همين حال، در صورتي كه با استفاده از Google Photos يا سرويس ابري ديگري از آنها بك آپ گرفته شده باشند، مي توان به عكس ها و ويديوهاي شما كه با برنامه دوربين گرفته شده است، در آيفون دسترسي پيدا كرد. به عنوان مثال، اگر Dropbox را براي Android تنظيم كنيد تا به طور خودكار از عكس‌ها و ويديوهاي شما نسخه پشتيبان تهيه كند، آن‌ها در پوشه Camera Roll ذخيره مي‌شوند و از هر دستگاه ديگري، از جمله آيفون شما قابل دسترسي هستند.

قبل از پاك كردن دستگاه اندرويدي خود، اگر فضاي كافي داريد، حتماً از اين محتوا در فضاي ابري نسخه پشتيبان تهيه كنيد. اگر به فضاي بيشتري نياز داريد، مي‌توانيد 100 گيگابايت فضاي Google One را با 2 دلار در ماه دريافت كنيد، و هميشه مي‌توانيد اشتراك را در هر زماني لغو كنيد. اين و سرويس‌هاي مشابه معمولاً داراي برنامه‌هايي براي Android، iOS و iPadOS هستند كه انتقال را آسان مي‌كنند.

براي فايل هايي كه به صورت دستي در تلفن اندرويدي خود دانلود كرده ايد، بهترين گزينه اين است كه آنها را در يك سرويس ابري مانند OneDrive يا Dropbox آپلود كنيد و سپس دوباره آنها را در آيفون جديد خود بارگيري كنيد. گزينه ديگر انتقال فايل هاي دانلود شده با استفاده از اتصال سيمي يا بلوتوث است. ما راهنماي نحوه انجام اين كار را براي Windows، Maغير مجاز مي باشد و حتي Chrome OS ارائه مي دهيم. شما اساساً فايل ها را از دستگاه اندرويد خود با استفاده از رايانه كپي مي كنيد و سپس آنها را به آيفون جديد خود منتقل مي كنيد.

اگر فقط مي‌خواهيد عكس‌هاي خود را به صورت دستي انتقال دهيد، ما يك راهنماي مستقل طولاني براي انتقال عكس‌ها به Windows، Maغير مجاز مي باشد و Chrome OS ارائه مي‌دهيم.كاردستي  خلاقانه براي كودكان

حتما ابتدا از عكس هاي جديدي كه در آيفون خود داريد بك آپ بگيريد. به خاطر داشته باشيد كه هر آنچه را كه به برنامه Photos در آيفون خود وارد مي كنيد، در ساير دستگاه هاي اپل، حتي مك بوك يا آي پاد تاچ، قابل دسترسي است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۵۴:۴۷ توسط:مريم موضوع: نظرات (0)

چگونه زندگي خود را با هم جمع كنيد؟

داشتن اين اهداف روشن به من كمك كرد تا متوجه شوم كه قبلاً به برخي از آنها دست يافته ام. اين خيلي انگيزه‌بخش بود، زيرا يكي به من مي‌گفت من قبلاً واقعاً پيشرفت كرده‌ام.
و اگر به آن اهداف دست يافتم، چه چيزي مانع از دستيابي به ديگران و تسلط بر مديتيشن مي شود؟
بنابراين، اهدافي را تعيين كنيد، آنها را به اهداف كوچكتر تقسيم كنيد، آنها را روشن كنيد و مطمئن شويد كه در جايي هستند كه بتوانيد آنها را ببينيد.عادت براي سبك زندگي سالم
صحبت از مديتيشن …

(مديتيشن) يك راه عالي براي انجام اين كار است.

بسياري از شركت كنندگان كاهش سطح اضطراب، استرس و افسردگي را در تركيب با افزايش خلق و خو و انرژي گزارش كردند. اين چيزهاي جالبي است - براي كسب اطلاعات بيشتر، ويديوي زير را بررسي كنيد:
پس از آن، كار نوشتن روزانه ام را تا ساعت 3 بعد از ظهر شروع مي كنم. سپس يك يا دو فصل از يك كتاب را مي خوانم و قبل از اينكه عصر به دويدن بروم كمي استراحت مي كنم.
اين فقط راهي است كه من دوست دارم كارها را انجام دهم. براي يافتن بهترين زمان و مناسب براي هر تمرين مقداري آزمايش طول كشيد، اما من به شما توصيه مي‌كنم براي انجام همين كار وقت بگذاريد.

ورزش كنيد

مراقب بدن خود باشيد. اين تنها جايي است كه بايد زندگي كنيد. - جيم ران
من اعتراف مي كنم كه يك مورد واضح است. در حالي كه همه ما از فوايد فيزيكي ورزش آگاه هستيم، برخي از مزاياي ذهني نيز وجود دارد.
براي مثال دويدن يك تمرين ذهني سالم است. اين يك راه عالي براي جمع كردن افكارمان يا فكر كردن به يك مشكل است.
بدون هيچ حواس‌پرتي ديگري، مي‌توانيم نوعي پاكسازي ذهني، سازماندهي و معنا بخشيدن به افكار و احساسات خود انجام دهيم.
دويدن يا ورزش كردن نيز فرصتي براي تمرين ذهن آگاهي است. در واقع تا حدودي به طور طبيعي اتفاق مي افتد.
ما تمايل داريم هنگام ورزش بيشتر بر روي احساسات بدن خود تمركز كنيم. با تمركز بر فشار، توجه خود را از ناخودآگاه به زمان حال مي بريم.
اين يكي از دلايلي است كه افراد اغلب بعد از ورزش احساس شادابي ذهني مي كنند.مهارت هاي كامپيوتري
دويدن يا ورزش كردن همچنين براي كاهش اضطراب و افسردگي در ميان ساير بيماري هاي رواني شناخته شده است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۵۴:۱۸ توسط:مريم موضوع: نظرات (0)

بهترين سرگرمي براي مردان در تمام سنين را يادبگيريم

بازي هاي ويديويي

آيا واقعاً در اين مورد به تشويق نياز داريد؟
طرفداران بازي هاي ويديويي نيازي به دوبار گفتن براي روشن كردن ايكس باكس، پلي استيشن يا رايانه هاي شخصي بازي خود ندارند.
سلام - اگر از آنها لذت مي بريد، آنها را بازي كنيد. مطالعات اخير همچنين نشان داده است كه بازي هاي ويديويي بهترين راه براي كاهش استرس مردان است.
فقط سعي كنيد زياده روي نكنيد.سبك زندگي سالم

سرگرمي هاي فكري

خواندن

نيازي نيست كه سرگرمي جديد شما چيز ديوانه كننده اي باشد كه قبلاً هرگز به آن فكر نكرده ايد يا تجربه نكرده ايد.
علاقه جديد شما ممكن است در خانه شما وجود داشته باشد. قفسه هاي كتاب خود را بررسي كنيد.
آيا آنها كتابهاي جالبي هستند كه هرگز نخواسته باشيد آنها را بخوانيد؟ آنها را برداريد و به آنها بچرخانيد.

تحقيق كردن

اگر به داستان غيرداستاني علاقه داريد، ممكن است متوجه شويد كه واقعاً به يك زمينه خاص علاقه داريد.
جنايت واقعي، بگو. يا تاريخ. يا سياست. يا ورزش هر چه.
وارد يك منطقه شويد، عميقاً حفاري كنيد، در مورد آن بياموزيد. به كتابخانه برويد، در اينترنت ديوانه شويد... واقعاً وارد آن شويد. متخصص شويد.
اين يكي به خوبي با راه اندازي يك وبلاگ يا وب سايت پيوند دارد. همانطور كه تخصص شما رشد مي كند، دانش زيادي براي به اشتراك گذاشتن خواهيد داشت و مي توانيد ارزش زيادي را به ديگران اضافه كنيد (اگر اين راهي است كه مي خواهيد پايين بياييد).حرف زدن روان انگليسي

نوشتن

شايد بخواهيد اكنون كه همه آن كتاب ها را خوانده ايد و موضوع مورد علاقه خود را كاملاً بررسي كرده ايد، براي خودتان بنويسيد.
براي شروع يك وبلاگ را امتحان كنيد. ما قبلاً به شما گفته‌ايم كه تنظيم يكي از آن‌ها چقدر آسان است. سپس براي آن حساب هاي شبكه هاي اجتماعي راه اندازي كنيد. شما مي توانيد بسياري از اين نكات سرگرمي را تركيب كنيد،
مي‌دانيد، مي‌توانيد بسياري از اين نكات سرگرمي را با هم تركيب كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۳۰:۱۵ توسط:مريم موضوع: نظرات (0)

رفتار انساني

تهويه كلاسيك

شرطي‌سازي كلاسيك به يك روش يادگيري اشاره دارد كه در آن جفت‌هاي محرك و پاسخ آموخته مي‌شود – براي مثال، ديدن غذاي خوشمزه معمولاً باعث ترشح بزاق مي‌شود (خوشمزه!). در حالي كه غذا به عنوان محرك بدون قيد و شرط عمل مي كند، ترشح بزاق پاسخ بدون شرط است.
اگر مواجهه با غذا به طور مداوم با يك محرك خنثي (قبلا) مانند به صدا درآوردن زنگ همراه باشد، يك جفت محرك-پاسخ جديد آموخته مي شود.
زنگ به يك محرك شرطي تبديل مي شود و به اندازه كافي قوي است كه حتي در غياب غذاي واقعي باعث ترشح بزاق شود.
اين فرآيند يادگيري كه به عنوان تعميم توصيف مي‌شود، براي اولين بار توسط ايوان پاولوف و تيم (1927) از طريق آزمايش‌هايي با سگ‌ها مورد مطالعه قرار گرفت، به همين دليل است كه شرطي‌سازي كلاسيك به عنوان شرطي‌سازي پاولوفي نيز شناخته مي‌شود.
امروزه شرطي سازي كلاسيك يكي از شناخته شده ترين فرآيندهاي يادگيري پايه است.داستان واقعي براي بهترين فيلم ها

شرطيسازي عامل

شرطي‌سازي عامل، كه شرطي‌سازي ابزاري نيز ناميده مي‌شود، به نوعي از يادگيري اشاره مي‌كند كه در آن قدرت يك رفتار با پيامدهايي (پاداش يا تنبيه)، كه از طريق محرك‌هاي قبلي نشان داده مي‌شود، اصلاح مي‌شود.
در هر دو حالت شرطي سازي عامل و كلاسيك، رفتار توسط محرك هاي محيطي كنترل مي شود - با اين حال، آنها در ماهيت متفاوت هستند. در شرطي سازي عامل، رفتار توسط محرك هايي كنترل مي شود كه هنگام پاداش يا تنبيه يك رفتار وجود دارند.
شرطي سازي عامل توسط B.F. Skinner ابداع شد. اسكينر به عنوان يك رفتارگرا معتقد بود كه براي توضيح رفتار واقعاً لازم نيست به افكار و انگيزه هاي دروني نگاه كنيم. در عوض، او پيشنهاد كرد كه فقط علل بيروني و قابل مشاهده رفتار انسان را در نظر بگيرند.
به گفته اسكينر، اقداماتي كه به دنبال نتايج مطلوب هستند، بيشتر احتمال دارد تكرار شوند، در حالي كه اقداماتي كه به دنبال نتايج نامطلوب هستند، كمتر احتمال دارد تكرار شوند. در اين راستا، شرطي‌سازي عامل بر يك فرض نسبتاً ساده تكيه مي‌كند: رفتاري كه به دنبال آن تقويت مي‌شود، تقويت مي‌شود و احتمال وقوع مجدد آن در آينده بيشتر است.حفظ عادات سالم


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۰۲:۳۲ توسط:مريم موضوع: نظرات (0)