ترفندهای یادگیری ترفندهای یادگیری .

ترفندهای یادگیری

روش هایی برای پیشرفت به سمت زندگی بهتر

۱. موفقیت های خود را جشن بگیرید

بسیار مهم است که وقتی به جلو می روید، از همه چیزهایی که به دست می آورید آگاه باشید. این باعث می شود اعتماد به نفس شما رشد کند و دقیقاً سوخت لازم برای ادامه دادن را به شما می دهد. بهترین راه برای تمرکز ذهن خود بر روی این دستاوردها این است که با هدایا به خود پاداش دهید. هدایایی که نشان دهنده چیزی است که همیشه از آن لذت می بردید. تغذیه سالم

به آهنگی گوش کن که همیشه برایت معنای خاصی داشت. غذایی که همیشه از آن لذت می بردید بپزید و آن را با یک دوست به اشتراک بگذارید. به طور خلاصه، چیزهایی که شما را خوشحال می کند، اما همچنین ارتباط شخصی بسیار عمیقی با آنها دارید. این هدایای کوچکی که به خود می دهید لنگر شما خواهند شد. جوایزی را انتخاب کنید که می تواند وضعیت پیروزی شما را یادآوری کند و هر زمان که دوباره با این لنگرها ارتباط برقرار می کنید، آن حالت را تحریک می کند.

به این ترتیب وقتی کمی احساس ناراحتی کردید فقط می توانید به آهنگ مورد علاقه خود گوش دهید و فوراً احساسات فوق العاده ای را که قبلاً داشته اید به یاد خواهید آورد. شما را شاداب می کند و قدرت جدیدی به شما می بخشد.


۲. برای لذت بردن از نتیجه شگفت انگیز سفر خود وقت بگذارید

بالاخره آنجایی تو موفق شدی!

اگرچه ممکن است وسوسه انگیز باشد که فوراً به هدف دیگری بپرید یا خودتان را در پروژه دیگری درگیر کنید، بهترین راه برای تجلیل از خودتان پس از انجام یک کار خوب برای کاهش سرعت و لذت بردن از موفقیتتان است. فراموش نکنید که از موقعیت جدید و بهبود یافته زندگی خود و همه چیزهایی که ارائه می دهد قدردانی کنید.بهبود مهارت توسعه شخصی

شما به اندازه کافی برای آن زحمت کشیده اید. به تمام لحظات شگفت انگیزی که در طول سفر خود داشته اید فکر کنید. چگونه تجربیات جدیدی داشتید، با افراد جدیدی آشنا شدید، به زمین افتادید و دوباره بالا رفتید.

تو فوق العاده ای، این را فراموش نکن!


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۴۶:۲۴ توسط:مریم موضوع: نظرات (0)