ترفندهای یادگیری ترفندهای یادگیری .

ترفندهای یادگیری

انتقال برنامه ها از اندروید به آیفون

عکس ها، فیلم ها و موسیقی های متحرک

تهیه نسخه پشتیبان از خاطرات ارزشمندتان امری حیاتی است. قبل از ادامه، نگاهی به راهنمای ما در مورد نحوه پشتیبان‌گیری، افزایش سرعت و تمیز کردن دستگاه Android خود بیندازید. به طور کلی، شما نیازی به انتقال دستی فایل‌ها از Android به iOS ندارید، مگر اینکه مواردی باشند که در پوشه دانلودها ذخیره کرده‌اید. همه موسیقی، فیلم‌ها، نمایش‌های تلویزیونی، کتاب‌های الکترونیکی و غیره که از طریق فروشگاه Play خریداری کرده‌اید، از طریق برنامه‌های Google برای iOS در دسترس هستند — حتی می‌توانید این موارد را برای استفاده آفلاین دانلود کنید. شما نیازی به صادرات و وارد کردن رسانه ندارید، مگر اینکه بخواهید به طور کلی Google را رها کنید.ایفون بخریم یا نه

در همین حال، در صورتی که با استفاده از Google Photos یا سرویس ابری دیگری از آنها بک آپ گرفته شده باشند، می توان به عکس ها و ویدیوهای شما که با برنامه دوربین گرفته شده است، در آیفون دسترسی پیدا کرد. به عنوان مثال، اگر Dropbox را برای Android تنظیم کنید تا به طور خودکار از عکس‌ها و ویدیوهای شما نسخه پشتیبان تهیه کند، آن‌ها در پوشه Camera Roll ذخیره می‌شوند و از هر دستگاه دیگری، از جمله آیفون شما قابل دسترسی هستند.

قبل از پاک کردن دستگاه اندرویدی خود، اگر فضای کافی دارید، حتماً از این محتوا در فضای ابری نسخه پشتیبان تهیه کنید. اگر به فضای بیشتری نیاز دارید، می‌توانید 100 گیگابایت فضای Google One را با 2 دلار در ماه دریافت کنید، و همیشه می‌توانید اشتراک را در هر زمانی لغو کنید. این و سرویس‌های مشابه معمولاً دارای برنامه‌هایی برای Android، iOS و iPadOS هستند که انتقال را آسان می‌کنند.

برای فایل هایی که به صورت دستی در تلفن اندرویدی خود دانلود کرده اید، بهترین گزینه این است که آنها را در یک سرویس ابری مانند OneDrive یا Dropbox آپلود کنید و سپس دوباره آنها را در آیفون جدید خود بارگیری کنید. گزینه دیگر انتقال فایل های دانلود شده با استفاده از اتصال سیمی یا بلوتوث است. ما راهنمای نحوه انجام این کار را برای Windows، Maغیر مجاز می باشد و حتی Chrome OS ارائه می دهیم. شما اساساً فایل ها را از دستگاه اندروید خود با استفاده از رایانه کپی می کنید و سپس آنها را به آیفون جدید خود منتقل می کنید.

اگر فقط می‌خواهید عکس‌های خود را به صورت دستی انتقال دهید، ما یک راهنمای مستقل طولانی برای انتقال عکس‌ها به Windows، Maغیر مجاز می باشد و Chrome OS ارائه می‌دهیم.کاردستی  خلاقانه برای کودکان

حتما ابتدا از عکس های جدیدی که در آیفون خود دارید بک آپ بگیرید. به خاطر داشته باشید که هر آنچه را که به برنامه Photos در آیفون خود وارد می کنید، در سایر دستگاه های اپل، حتی مک بوک یا آی پاد تاچ، قابل دسترسی است.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۵۴:۴۷ توسط:مریم موضوع: نظرات (0)