ترفندهاي يادگيري ترفندهاي يادگيري .

ترفندهاي يادگيري

روش هايي براي پيشرفت به سمت زندگي بهتر

۱. موفقيت هاي خود را جشن بگيريد

بسيار مهم است كه وقتي به جلو مي رويد، از همه چيزهايي كه به دست مي آوريد آگاه باشيد. اين باعث مي شود اعتماد به نفس شما رشد كند و دقيقاً سوخت لازم براي ادامه دادن را به شما مي دهد. بهترين راه براي تمركز ذهن خود بر روي اين دستاوردها اين است كه با هدايا به خود پاداش دهيد. هدايايي كه نشان دهنده چيزي است كه هميشه از آن لذت مي برديد. تغذيه سالم

به آهنگي گوش كن كه هميشه برايت معناي خاصي داشت. غذايي كه هميشه از آن لذت مي برديد بپزيد و آن را با يك دوست به اشتراك بگذاريد. به طور خلاصه، چيزهايي كه شما را خوشحال مي كند، اما همچنين ارتباط شخصي بسيار عميقي با آنها داريد. اين هداياي كوچكي كه به خود مي دهيد لنگر شما خواهند شد. جوايزي را انتخاب كنيد كه مي تواند وضعيت پيروزي شما را يادآوري كند و هر زمان كه دوباره با اين لنگرها ارتباط برقرار مي كنيد، آن حالت را تحريك مي كند.

به اين ترتيب وقتي كمي احساس ناراحتي كرديد فقط مي توانيد به آهنگ مورد علاقه خود گوش دهيد و فوراً احساسات فوق العاده اي را كه قبلاً داشته ايد به ياد خواهيد آورد. شما را شاداب مي كند و قدرت جديدي به شما مي بخشد.


۲. براي لذت بردن از نتيجه شگفت انگيز سفر خود وقت بگذاريد

بالاخره آنجايي تو موفق شدي!

اگرچه ممكن است وسوسه انگيز باشد كه فوراً به هدف ديگري بپريد يا خودتان را در پروژه ديگري درگير كنيد، بهترين راه براي تجليل از خودتان پس از انجام يك كار خوب براي كاهش سرعت و لذت بردن از موفقيتتان است. فراموش نكنيد كه از موقعيت جديد و بهبود يافته زندگي خود و همه چيزهايي كه ارائه مي دهد قدرداني كنيد.بهبود مهارت توسعه شخصي

شما به اندازه كافي براي آن زحمت كشيده ايد. به تمام لحظات شگفت انگيزي كه در طول سفر خود داشته ايد فكر كنيد. چگونه تجربيات جديدي داشتيد، با افراد جديدي آشنا شديد، به زمين افتاديد و دوباره بالا رفتيد.

تو فوق العاده اي، اين را فراموش نكن!


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۴۶:۲۴ توسط:مريم موضوع: نظرات (0)